Субота, 27.04.2024, 22:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя початкових класів Черниченко Тетяни Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24

Звуки [б] , [б´] . Букви Бб.

Тема уроку: Звуки  [б]  , [б´] . Букви Бб.

 Мета уроку. Формувати вміння правильно вимовляти й виділяти з       мовленевого слова звук  б , позначати його у звуковій моделі відповідним умовним знаком та буквою на письмі, вдосконалювати вміння складати речення, виділяти з нього слова-предмети, слова-ознаки, слова-дії.

                    Розвивати увагу, граматичну пильність, логічне мислення. Виховувати любов до українського слова, вчити відчувати його мелодійність, милозвучність. Виховувати у дітей  розуміння здорового способу життя, любов до сім’ї, потребу перейматися її клопотами, проблемами.

Обладнання. Картинки казкових героїв, Барвінка, Незнайка та Буратіно, малюнок баскетбольного щита, м’яча, звукова схема, малюнки, що демонструють різні види спорту.

Хід уроку

I. Організація класу.

  • Пролунав дзвінок.
  • Починається урок.

II. Повторення вивченого.

  1. Фронтальне опитування.
  • Пригадайте, з яким звуками познайомились на попередньому уроці. (Звуки  [б] ,  [б´] .)
  • Охарактеризуйте цей звук. ( Це приголосний звук, бо повітря на своєму шляху зустрічає перешкоду, це наші губки. Він дзвінкий, бо у вушках ми чуємо не тільки шум, а й голос).
  • Якою буквою позначається звук  б ? ( Буквами Бб (бе)).

2. Читання складів за таблицею.

 

а

о

у

и

і

е

б

 

 

 

 

 

 

бр

 

 

 

 

 

 

бл

 

 

 

 

 

 

зб

 

 

 

 

 

 

III Робота над темою уроку.

1. Оголошення теми уроку.

- Сьогодні ми продовжимо працювати над  вивченими звуками. Та перш ніж почати, скажіть, будь ласка, спорт це добре чи погано? ( Діти висловлюють свої думки)

2. Робота над звуковою моделлю слова.

  • Діти, сьогодні до нас на урок завітали казкові герої.
  • Назвіть їх. ( На дошці  малюнки Барвінка, Незнайка, Буратіно).
  • Сьогодні вони грають… в яку гру? ( В баскетбол, бо на дошці баскетбольний щит та м’яч).
  • Під баскетбольним щитом звукова схема -о-о-о-о.
  • З’ясуйте хто з казкових героїв забив м’яч. (Діти роблять звуковий аналіз слова Буратіно , ділять на склади, визначають наголос)

      3. Читання слів, записаних на дошці.

- З чого складаються слова? (Зі звуків). Прочитайте слова.

волейбол

баскетбол

теніс

акробат

бокс

боротьба

атлетика

  • Яке слово зайве? Чому?

IV Фізкультхвилинка

 Музична фізкультхвилинка «Якщо хочеться тобі, то роби так…»

V. Робота в групах.

  1. Повторення правил роботи в групах.
  • Працювати дружньо;
  • Вислуховувати думку кожного члена групи;
  • Уважно слухати інструкцію вчителя;
  • Вкладатися у, визначений вчителем,час.
  1. Робота над реченням.
  • Кожна група отримує картку зі словом (танцює, велосипед, ковзани, забив, стрибає, пригалка, швидкий, великий).
  • Завдання: скласти речення з поданим словом, виділити слова-предмети, слова-ознаки, слова-дії)

VI. Фізкультхвилинка.

Раз, два- дерева,

Три, чотири- вийшли звірі,

П’ять, шість- пада лист,

Сім, вісім- птахи в лісі,

Дев’ять, десять- це сунички підняли веселі личка.

VII. Робота за «Букварем».

  1. Читання слів у стовпчиках.
  • Що об’єднує ці слова?
  • Прочитайте односкладові слова… двоскладові… трискладові слова.
  1. Опрацювання тексту. Добирання заголовку.

- З чого складається речення? Що ми знаємо про речення? А з чого складається текст?

а) читання тексту напівголосу.

- Чи можемо вже дібрати заголовок?

б) Читання тексту вчителем.

- Яка головна думка цього тексту?

в) Читання тексту вголос учнями.

-Діти вчаться ставити питання до кожного речення. Дають повні відповіді.

VIII. Підсумок уроку.

  • Що більш за все сподобалось на уроці?
  • Де були труднощі?
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930