Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Наше опитування
|
Звуки [б] , [б´] . Букви Бб.Тема уроку: Звуки [б] , [б´] . Букви Бб. Мета уроку. Формувати вміння правильно вимовляти й виділяти з мовленевого слова звук б , позначати його у звуковій моделі відповідним умовним знаком та буквою на письмі, вдосконалювати вміння складати речення, виділяти з нього слова-предмети, слова-ознаки, слова-дії. Розвивати увагу, граматичну пильність, логічне мислення. Виховувати любов до українського слова, вчити відчувати його мелодійність, милозвучність. Виховувати у дітей розуміння здорового способу життя, любов до сім’ї, потребу перейматися її клопотами, проблемами. Обладнання. Картинки казкових героїв, Барвінка, Незнайка та Буратіно, малюнок баскетбольного щита, м’яча, звукова схема, малюнки, що демонструють різні види спорту. Хід уроку I. Організація класу.
II. Повторення вивченого.
2. Читання складів за таблицею.
III Робота над темою уроку. 1. Оголошення теми уроку. - Сьогодні ми продовжимо працювати над вивченими звуками. Та перш ніж почати, скажіть, будь ласка, спорт це добре чи погано? ( Діти висловлюють свої думки) 2. Робота над звуковою моделлю слова.
3. Читання слів, записаних на дошці. - З чого складаються слова? (Зі звуків). Прочитайте слова. волейбол баскетбол теніс акробат бокс боротьба атлетика
IV Фізкультхвилинка Музична фізкультхвилинка «Якщо хочеться тобі, то роби так…» V. Робота в групах.
VI. Фізкультхвилинка. Раз, два- дерева, Три, чотири- вийшли звірі, П’ять, шість- пада лист, Сім, вісім- птахи в лісі, Дев’ять, десять- це сунички підняли веселі личка. VII. Робота за «Букварем».
- З чого складається речення? Що ми знаємо про речення? А з чого складається текст? а) читання тексту напівголосу. - Чи можемо вже дібрати заголовок? б) Читання тексту вчителем. - Яка головна думка цього тексту? в) Читання тексту вголос учнями. -Діти вчаться ставити питання до кожного речення. Дають повні відповіді. VIII. Підсумок уроку.
|
Вхід на сайт
Пошук
Календар
|