Субота, 27.04.2024, 20:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя початкових класів Черниченко Тетяни Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24

Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення (3 клас).

Тема уроку: Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення і ділення (3 клас).

Мета уроку. закріплювати уміння розв’язувати задачі та приклади на пройдені випадки табличного множення і ділення; вдосконалювати обчислювальні навички, поширювати знання з теми «Сонячна система». Розвивати логічне мислення кмітливість творчу самостійність математичну мову. Виховувати інтерес до навчання бажання вчитися.

Обладнання: зображення ракет, метеоритів, комет,  таблиця «Сонячна система», девіз уроку,  роздатковий матеріал, правила роботи в групах, «Дзеркало настрою екіпажу», аудіо запис «Космічна музика».

Хід уроку

  1. Організація класу
  • Ми веселі, бадьорі і будемо працювати старанно, гарно на радість усім.
  • Поверніться, будь ласка, один до одного і подаруйте сусідові щиру посмішку.

Девіз уроку: Крізь перешкоди до зірок!

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів.
  • Юні космонавти ми провели  два тренувальні польоти в космічний простір, а сьогодні полетимо в космічну подорож до планет: Марс, Юпітер, Нептун.
  • Засобами математичних обчислень ми здійснемо цю захоплюючу подорож. Дружба з математикою допоможе здійснити цей політ.

Вашими вірними друзями під час польоту повинні бути уважність, кмітливість, взаємодопомога, винахідливість. Протягом уроку буде видно, який екіпаж корабля працював найкраще.

  • У кожного космонавта є бортовий журнал , де він записує свої спостереження – це ваші зошити. Дороговказом будуть видані мною завдання.
  • Починаймо!
  1. Актуалізація опорних знань.
  1. Об’єднання в групи
  • Щоб успішно стартувати у космічний простір, нам потрібно об’єднатися в групи.

(Діти обєднуються в групи:екіпаж 4-го десятку, екіпаж 2-го десятку, екіпаж 8-го десятку, екіпаж 6-го десятку)

  1. Повторення правил роботи в групах
  2. Робота з іменованими числами.
  • Щоб успішно стартувати, треба перевірити показники всіх приладів, як вони функціонують, тобто наш мозок, розігріти двигуни ракети, щоб подолати тяжіння.

1 група:

2хв 8 сек. =…. сек.

2 група:

4 год. 40 хв. =…. хв.

3 група:

2 доби 5 год. =…. год.

4 група:

2 доби 12 год. =  ….год.

  1. Закріплення вивченого матеріалу
  • Всі прилади функціонують нормально, двигуни розігріті. Команда готова до старту.
  • Командиру корабля разом з командою почати відлік до старту…

1 група:

Від з5 до 44

2 група:

Від 81 до 92

3 група:

Від 59 до 66

4 група:

 Від 93 до 100

1-ю планетою до якої нам потрібно долетіти буде Марс.

Наші ерудити підготували повідомлення про планети, до яких ми будемо летіти.

Марс називають червоною планетою. Там багато піску червонго кольору. На Марсі дуже холодно.

Поверхня його-це гори пустелі, вулкани, кратери, каміння. На Марс уже кілька разів прилітали справжні космічні кораблі, запущені американськими вченими. Але ніяких слідів життя не вдалось знайти.

 Щоб успішно долетіти до планети Марс та переіменувати свій шатл, екіпажам потрібно виконати завдання.

1 група

Обчисли приклади. Встанови за таблицею назву космічного шатлу.

56:8х3                         24:8х4

16:8+59                     48:8-2

80-8х8

Б

Н

С

У

М

В

Р

А

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
 

2 група

Обчисли приклади. Встанови за таблицею назву космічного шатлу.

12:3х4                       (65-58)х4

20:5+17                    69-6х7

(7+42):7

Г

П

Д

Е

С

А

О

Ж
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

3 група

Обчисли приклади. Встанови за таблицею назву космічного шатлу.

8х2+54                       8х(36-30)

40:5+12                    30:6+65

(6+36):6

С

Р

Е

А

К

З

Т

Я
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

4 група

Обчисли приклади. Встанови за таблицею назву космічного шатлу

48-36:6                  2х4х4

51-6х8                   12:3х4

8+6х7

Н

А

Л

Е

М

Г

Р

Т

І

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

 

  • Ось ми і долетіли до Марса.
  • Давайте порівняємо розміри Марса і Землі.

 

Фізкультхвилинка

Ми в ракету дружно сіли.

І у космос полетіли.

Повз малі планети й зорі

Летимо як метеори.

Обігнали ми комету -

Повернулись на планету!

 

Летимо до планети Юпітер

Повідомлення

Юпітер-найбільша з планет. За об’ємом він переважає Землю більше ніж 1000 разів. Але цей гігант складається в основному із рідин та газів. Доба на Юпітері не перевищує 10 годин. Зате юпітеріанський рік майже в 12 разів довший за наш. У Юпітера є 1 кільце і 16 супутників.

Щоб успішно подолати відстань до Юпітера, треба роз’язати задачу.

Розв’язання задач

1 група

На Марс полетіло 6 космонавтів а на Луну в 3 рази більше. Скільки всього космонавтів полетіло в космос?

2 група

В польоті за 3 дні використали 12 літрів води. На скільки днів вистачить 36 літрів води, якщо кожного дня будуть використовувати однакову кількість води?

3 група

Два космонавти виходили у відкритий космос. В день вони робили по 3 виходи. Скільки виходів в космос вони зробили за 6 днів?

​4 група

Космонавти взяли до польоту 24 тюбики з борщем, а з картоплею в 4 рази менше ніж з борщем, а з соком стільки скільки з борщем і картоплею разом. Скільки тюбиків з соком взяли космонавти до польоту?

Тепер нам потрібно дістатися до Нептуна

Повідомлення

Нептун. Своєю синявою газовий велетень зобов’язаний газу метану. У нього є кілька кілець вузьких і 8 супутників.

Ми успішно дістанемось до цього велетня якщо обійдемо метеорити. (На метеоритах питання)

Завдяки якій одиниці вимірювання можна визначити довжину шляху до потрібного об’єкту?

Завдяки якій одиниці вимірювання можна виміряти кількість звареного компоту?

Завдяки якій одиниці вимірювання можна виміряти масу знайденого незнайомого уламку?

Завдяки якій одиниці вимірювання космонавти ведуть відлік часу?

SOS! Здається один з уламків все-таки влучив в корабель. Для того щоб відновити роботу двигунів, треба розв’язати рівняння.

1 група

+35=70

2 група

=56

3 група

х7=63

4 група

-32=24

  • Ми відвідали 3 планети а тепер час повертатися додому.
  1. Підсумок уроку

Наш політ успішно завершується.

  • Що нового дізналися на уроці?
  • Що вам найбільше сподобалося?
  • Куди б ви хотіли вирушити у подорож в наступний раз?

Найкраще сьогодні працював під час польоту ___________екіпаж.

Центр управлінні оголошує йому подяку.

 Капітану корабля віддати наказ про приземлення.

  1. Домашнє завдання

Скласти власні космічні задачі

Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930