Вівторок, 30.04.2024, 04:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя початкових класів Черниченко Тетяни Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24

Україно, ти для мене диво!

Тема. Україно, ти для мене диво!

Мета: Поглибити знання учнiв про Україну; прищеплювати любов до Батьківщини.

Формувати національну свідомість і людську гідність до рідної землі,   свого народу.

Розвивати мовлення та мислення, поширювати кругозір.

Виховувати почуття національної гордості, повагу до Батьківщини.

Формувати ціннісне ставлення до держави, українського народу, рідної  мови.

Обладнання: панно на дошку із зображенням української місцевості, папки із завданнями, зображення українців, девіз заходу, презентація до вірша, відеоролик «Мамина сорочка», аудіо записи.

Форма роботи: кооперативні малі групи

Хід роботи

І. Організаційна частина 

Сонце встало – запалало,

І дітей всіх привітало…

Доброго ранку, діти!

Девіз заходу: Не просто слухати, а чути.

                        Не просто дивитись, а бачити.

                        Не просто відповідати, а міркувати.

                        Дружно і плідно працювати.

ІІ. Вступна частина . Ознайомлення з темою і метою заходу.

 Облітав журавель

 Сто морів,

сто земель.

Облітав, обходив,

 Крила, ноги натрудив.

 Ми спитали журавля: 

- Де найкращая земля?

Журавель відповідає:
- Краще рідної немає!

Учитель: Сьогодні ми будемо говорити про нашу державу. Спробуємо з’ясувати що означає слово Батьківщина, чим славиться наш народ і чому ми маємо любити Україну. 

Учитель: Діти, а що таке Батьківщина?

Що таке Батьківщина?
За віконцем калина,
тиха казка бабусі,
ніжна пісня матусі,
дужі руки у тата,
під тополями хата,
під вербою криниця, 
в чистім полі пшениця,
серед лугу лелека,
і діброва далека,
і веселка над лісом,
і стрімкий обелісок…

Учитель: Отже, Батьківщина -це...
Наш рідний край.
Наша дорога i мила Вітчизна.
Домівка, де почув колискову пісню, рідну мову.
Земля, де ми народилися, де вперше побачили i пізнали світ.
Сім’я, де відчули турботу, любов i ласку.

III. Основна частина

  • Сьогодні я запрошую вас у неймовірну подорож нашою рідною Батьківщиною.
  • Для цього нам треба об’єднатися в групи , зайняти свої місця та вирушити у путь.
  1. Об’єднання в групи
  • Наша країна квітуча держава, тож групи будуть мати назви квітів.

1 група волошки

2 група ромашки

3 група чорнобривці

4 група маки

5 група барвінок

Ці квіти-українські обереги. Вважалося, що вінок з живих квітів оберігає дівчину від напасників і лихого ока. Народ вірив, що дівчина, маючи на своїй голові вінок, володіє чарами. А ще вінок на голові і для здоров’я, тому є квіти, які потрібно обов’язково вплести.

  1. Повторення правил роботи в групах
  2. Вибір капітанів груп
  1. Робота над темою

-А допоможе нам здійснити подорож ось цей поїзд. Отже зайняли всі свої місця, заводимо двигуни (рахуючи десятками від 10 до50) і вирушаємо в путь. Закрийте очі, ось ми рухаємось поїздом споглядаючи красу  нашої країни…

Буває часом сліпну від краси.
Спиняюсь, не тямлю, що воно за диво , 
- Оці степи, це небо, ці ліси 
-Усе так гарно, чисто, незрадливо. 
Усе, як є, - дорога, явори, 
Усе моє - все, все що зветься Батьківщина. 

1 зупинка «Дерево любові до Батьківщини»

Багато років наче могутнє дерево росла і міцніла наша країна. 
А тепер уявіть нашу країну могутнім деревом. Міста-віти нашого дерева , більше схожі на сади, ніжна крона - дороги. 
І в цьому чудо-саду живемо ми. Тож давайте на листочках наших дерев напишемо , що чудового подарувала нам наша країна?

-Отже, дерева…

(Діти отримують дерева, на листочках яких треба написати «Що хорошого подарувала вам Батьківщина»)

Україна багата на безкраї степи,зелені ліси. У лісах ростуть кремезні дуби, тендітні берізки, високі стрункі сосни і багато інших дерев.  (Діти вивішують на панно дерева)

2 зупинка «У лісі»

  • Ось ми зупинились у самій гущавині українського лісу.
  • Чччч, тихо… Хтось причаївсь за кущем. Так, це звірі хотять із вами привітатися . Та здається хтось заблукав..

(Діти отримують картки із зображенням звірів. Завдання: з’ясувати, які саме звірі мешкають на території нашої країни. Вміти пояснити з якого краю  деякі звірі заблукали).

  В наших лісах водяться зайці, лисиці, вовки, косулі та лосі та інші звірі. (Діти вивішують на панно звірів)

Фізкультхвилинка

Ми мандруєм, ми мандруєм,

Україною крокуєм.

Ось побачили Карпати.

Як вершину нам дістати?

Заглянемо в озерця,

Не торкнутися нам дна.

Так ми довго йшли-йшли

І додому прийшли.

-Так…  Багато роботи зроблено-треба підкріпитися. Я запрошую вас до «Української харчевні»

3 зупинка «Українська харчевня»

(за малюнками впізнати українську страву та пригадати з яких продуктів …)

1 група-борщ

2 група-вареники

3 група-голубці

4 група-млинці

5 група-деруни

  • Назвіть один інгрідієт, що об’єднує всі ці страви. Він не основний та без нього не приготуєш жодної страви. (Олія)
  • Доречі Україна друга в світі за виготовленням олії.
  • А з чого виготовляють олію?

(Діти вивішують на панно соняшники)

-Наша країна багата на ремесла. Назвіть які ви знаєте?

-Тож я запрошую вас до майстерні, щоб поринути у справу справжніх майстрів та дечому повчитися.

4 зупинка «Український модельєр»

       Мабуть, ви погодитеся зі мною,що професія модельєра-сучасна,цікава,творча,корисна. Пропоную вам спробувати себе у якості модельєрів,працюючи над вашим наступним завданням,яке називається вишиванка. Вам пропонується оздобити сорочку-вишиванку у найкращих українських традиціях,а потім зробити невеличку презентацію вашого витвору. А вашу роботу буде супроводжувати ця гарна пісня.

(відеоролик «Мамина сорочка»)

(Діти на дошці роблять виставку своїх робіт)

-Діти, подивіться на дошку. Все є: і дерева, і звірі, і квіти… Чого ж не вистачає?(Людини)

-Знайдіть серед своїх завдань «людину». Покажіть.

-Діти, так у нас же вимальовується українська традиція…Справжнє українське весілля. У прадавні часи вінок був обов’язковим у вбранні нареченої на весіллі, а також у деяких інших звичаях та обрядах.

(Діти вивішують українців на панно)

IV.Підсумок

Діти,а тепер настав час відповісти на запитання « Що для мене Україна?»

Учні відповідають на запитання за технологією «Мікрофон»

— Від нас, українцiв, залежить сьогодення i майбуття нашої країни. За кiлька рокiв ви, нинi учнi, будете вирiшувати її долю.

Сумлiнно вчiться, набувайте ґрунтовних знань i вмiнь, щоб вiддати їх людям, заради процвiтання України.

Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930