Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Наше опитування
|
Осінь у природі (1 клас).Тема: Осінь у природі (1 клас). Мета: розширити поняття учнів про характерні ознаки осені у неживій та живій природі, вчити спостерігати за природою; розвивати спостережливість, уміння бачити красу природи, уміння аналізувати та узагальнювати отримання знання, аргументовано доводити свою думку, збагачувати словник та мовлення учнів; виховувати почуття любові та бережне ставлення до природи, викликати бажання краще пізнавати оточуючий світ, формувати дружні стосунки в колективі, вміння співпрацювати в групах. Тип уроку: урок узагальнення та вдосконалення знань Форма організації класу: кооперативні малі групи Обладнання: ілюстрації, осінні пейзажі, роздатковий матеріл, аудіо записи «Мелодії осені». Хід уроку
1. Повідомлення теми і мети уроку Вчитель. Наш урок я хочу розпочати загадкою. Слово-відповідь цієї загадки буде темою нашого уроку. Невидимка ходить в гаї, Всі дерева роздягає. (Осінь)
(Звучить мелодія. В клас входить дівчина-осінь, яка несе кошик з листочками) Добрий день в добрий час. Рада діти бачить вас! Станьте швидко у рядок- Дам я кожному листок.
- Навколишній світ має різні кольори. Сьогодні на наш урок осінь принесла різнобарвні листочки. Виберіть собі один листочок. За формою листочків об’єднайтесь в групи.(Звучить аудіо запис «Мелодії природи». Діти вибирають листочок з кошика, розглядають форму і приймають рішення, до якої саме групи відноситься форма їхнього листочка)
-Відкрийте папку. Знайдіть перше завдання. У кожній групі слів знайдіть зайве. Подумайте за якими ознаками об’єднані слова.
1 група: Сонце, хмари, туман, дощ, дерево, небо, іній, повітря; 2 група: клен, тополя, верба, каштан, білка, сосна, горобина, ліщина; 3 група: вовк, ведмідь, їжак, місяць, лисиця, заєць, білка; 4 група: лісник, продавець, учитель, лікар, шофер, учень, парта.
(Групи висловлюють свої думки.) Питання до груп: 1 група: Що належить до природи? 2 група: До якої природи належать рослини. Доведіть. 3 група: До якої природи належать тварини. Доведіть. 4 група: Доведіть що людина частина живої природи.
1 група: Одна білка запасає на зиму 10 кілограмів горіхів. Скільки кілограмів горіхів заготовлять на зиму дві білочки?
2 група: У барлозі серед зима одна ведмедиця народжує двох малят Скільки ведмежат народять за одну зиму 2 ведмедиці?
3 група: Лисиця живе 10 років, а вовк-13 років. На скільки менше живе лисиця ніж вовк?
4 група: Один їжачок назбирав 6 грибів, а другий-5. Скільки всього грибів назбирали їжаки?
Ми учились, працювали І напевно вже втомились. То ж давайте для розрядки Зробим кілька вправ зарядки. А зарядка буде незвичайною. Увага!
Треба завжди пам’ятати І дорослим і малятам, Що нема таких тварин І нема таких рослин Поблизу і навкруги Влітку, взимку й будь-коли, Непотрібних зовсім нам! Всі рослини і тварини Необхідні для людини!
1 група: у саду; 2 група: на городі;
|
Вхід на сайт
Пошук
Календар
|