Вівторок, 30.04.2024, 08:14
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт учителя початкових класів Черниченко Тетяни Олександрівни

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24

Позитивні емоції – запорука здоров’я.

Тема. Позитивні емоції – запорука здоров’я. Виховуй волю – матимеш долю.

Мета:  Дати учням уявлення про роль позитивних емоцій у зміцненні здоров‘я, вчити розпізнавати позитивні і негативні емоції , почуття , порівнювати різні настрої , висловлювати свою думку щодо впливу настрою на самопочуття , розвивати вміння підтримувати гарний та веселий настрій . Формувати активну життєву позицію, розвивати пізнавальну активність, творчість, Виховувати шанобливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Ти прокинься рано-рано,

 Лиш над містом сонце встане ,

 Привітайся з ластівками,

 З кожним променем ласкавим .

 Сам гарнесенько умийся,

 Сам швидесенько вдягнися.

 Підійди до тата й мами

 І скажи їм :- Добрий ранок!

 Усміхнися всім навколо :

 Небу,сонцю, квітам,людям,

 І тоді обов‘язково

 День тобі веселим буде!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.  Повідомлення теми і мети уроку.

- Чи веселий сьогодні день у 4  класі ? Чому ви так вважаєте?

 - То у вас найщиріші почуття ! А де ж вони заховалися ? ( У наших сердечках).

Сьогодні на уроці ми з вами будемо говорити про емоції, про їх вплив на наше здоров’я.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

      1. Розповідь вчителя.

        Людина завжди певним чином реагує як на все, що її оточує, так і на те, що вона здійснює сама. Ці переживання можуть бути як позитивними, так і негативними. В основі душевного переживання людини лежать емоції, які й визначають її самопочуття. Отже стан психічного благополуччя і, навпаки, психічного розладу будь-кого з нас залежить від тих емоцій, які людина відчуває в певні періоди свого життя.
       До позитивних емоцій належать радість, упевненість (відсутність страху,
сором’язливість, рішучість, веселість, захоплення, спокійність тощо).
      Негативні емоції — страх, злість, смуток, незадоволення, недовірливість,
розпач, зневіра тощо — спричиняють різні захворювання. Ці емоції
небезпечні для здоров’я.
 Дуже важливо, щоб кожній ранок починався з позитивних емоцій, гарного
настрою. Потрібно разом з відкриванням очей після сну думати про
приємне, надіятися, що день принесе успіх.
      Привітання зранку — знак поваги й любові до близьких, проявлення турботи про них.
Добрі слова
— Доброго ранку! — мовлю за звичаєм,
— Доброго ранку! — кожному зичу я,
— Доброго дня вам! — людям бажаю,
— Вечором добрим — стрічних вітаю. 
І посміхаються у відповідь люди:
— Добрі слова ж бо для кожного любі.
В. Бірюков
Давайте зараз будемо вчитися посміхатись іншій людині, відчувати радість від посмішки, робити людям приємне, говорячи компліменти.
1.     Гра «Дружба починається з посмішки».
Запитання до учнів:
-         Діти,  у вас є друзі?
-         Хто твій друг?
-         Як ви думаєте з чого починається дружба?
Я вам відкрию велику таємницю – дружба починається з посмішки. Зробіть таку посмішку. (Пояснюю різницю слів «сміятись» і «посміхатись»).
Посмішку можна дарувати. Я до вас посміхнулася – подарувала посмішку, і вам стало приємно. А зараз станьте всі в коло, поверніться один до одного, лагідно візьміться за руки та подаруйте один одному посмішку.
2.     Бесіда з учнями.
–       А зараз, діти, ми з вами поспілкуємося на мові почуттів.
–       Чи знаєте ви, що таке почуття?
Почуття – це відчуття людини, здатність відчувати, сприймати оточуючий світ, душевне переживання, хвилювання.
-         А давайте перевіримо, чи є почуття у кожного з вас!
-         Візьміть у руку квіточку, понюхайте її. Що ви відчули? (Аромат)
-         Яке почуття виникло у вас? (Задоволення).
-         Загляньте і чарівну скриньку (дзеркальце). 
-         Кого ви там побачили? (Себе).
-         Яке почуття відчули? (Радості).
-         Скуштуйте солодкий горішок. Смачно? Яке відчуття вас охопило? (Насолоди).
-         То, які почуття виникли у вас? (Задоволення, радості, насолоди, захоплення). Це наші переживання, а по іншому можна назвати їх  - емоції.
ІV. Закріплення вивченого на уроці.
       1. Робота в групах.
У вас на партах є слова, які означають певні емоції. Розділіть їх на дві групи. (Радість, веселість, захоплення, смуток, злість, страх, спокійність, енергійність, впевненість, насолода і т.д)
 - Яких емоцій більше – позитивних чи негативних?
       2. Гра «Маска».

 Візьміть у руки люстерко і, дивлячись на своє обличчя, відтворіть:

  • радість;
  • здивування;
  • смуток;
  • гнів;
  • спокій.
- Яка маска вам найбільше сподобалась? Чому?

- Яка найменше? Який висновок зробимо? (При позитивних емоціях наше обличчя симпатичніше)

- Давайте складемо поради усім для збереження здоров’я.

 1. Прокидайся з веселим настроєм.

 2. Вітайся з усіма, зич доброго здоров‘я

 3. Переглядай позитивні передачі.

 4. Відганяй від себе усе негативне.

 5. Не ображайся на дрібниці, уникай сварок.

 6. Не давайте суму жити .

 (Виконання пісні Н. Май «Не давайте суму жити»)

V. Підсумок уроку.

Сьогодні на уроці ми з вами говорили про емоції. Щоб бути завжди здоровим і сильним, необхідно, щоб у вас були  тільки позитивні емоції. Будьте радісними і даруйте радість іншим.

Бажаю вам завжди посміхатися!!! Обдаровувати своїх друзів, рідних, людей, яких ви кохаєте, щирими посмішками!!!

Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930